czwartek, 28 marca 2013

Wolne *o*

Cześć .!

No  to mamy wolne... *.* Długo na to czekaliśmy ^^
Nie dodawałam nic ,ponieważ 1.nie miałam czasu 2.miałam doła...
Dominika mnie wnerwia na maxa ,komentuje mi blogu <nie nie cieszę się ,ponieważ są to niemiłe komentarze> .. kurde ja nie wiem temu dziecku się nudzi chyba -,-


Wczoraj były 4 lekcje. Na przyrodzie kartkówka <poszła ok.>
Beka na przerwach ahahhahaha ;D Pan z historii kazał mi i Martynie pilnować takiego stolika z pisankami i ozdobami wielkanocnymi. Mądre dzieci z pierwszych klas pytały się ile to kosztuje. Znęcały się nade mną ,bo nie chciałam im dać pisanek a Przemek i Kacper cały czas je zabierali więc musiałam ich gonić XD
Byłam też wczoraj u Roksany z Weroniką i Magdą .
Była świetna zabawa !! :3

hahhahahah ADHD :D
Ja nie wiem co będę robiła przez ten czas...
Nie ma co robić ..
No ale trzeba się ogarnąć ! Coś wymyślić ^^ 

DON'T STOP THE PARTY *__________*

Teraz siedzę na facebook'u piszę z Olą , słucham muzyki i oglądam TV ..
Potem może wpadnę :))

Na razie to tyle.
Papa :**

1 komentarz:

Dziękuję za każdy miły komentarz :3