wtorek, 19 marca 2013

Nie ogarniam...

Heloł !

Co tam u Was ? Bo u mnie koszmarnie...
Teraz nie jest już tak jak kiedyś. Prawie cała klasa nienawidzi mnie Julii Olafa i Domki .. Ja tego nie ogarniam -,- Chyba w jednej klasie wszyscy powinni się kolegować , rozmawiać a nie kłócić .. Wszyscy się zmienili !!! W 4kl. nikt na siebie nie skarżył .. ja nie wiem co my im robimy ,że dla nas tacy są -,- No jakoś trza to przeżyć ale to jest nienormalnie !
Ogólnie jest tak smutno. To chyba przez tą zimę , tylko śnieg śnieg i śnieg ! Nawet na podwórko nie można wyjść ,bo zimno jak cholera !

niby proste...
No dzisiaj znowu rekolekcje ... beka jeszcze większa niż wcześniej ;D Rano znowu z Jagodą ;3
Po kościele odprowadziłam kawałek Julię na przystanek .. i co ? kiedy wracałam spotkałam niestety moich dwóch kolegów Dawida i Adama pff... a sądziłam ,że ich nie spotkam ;D
Hahaha i zaczęło się "czego słuchasz" zapytał Dawid (bo miałam słuchawki) a ja "Niczego .. mam wyłączonego fona" :D Hahah i szli za mną i ja do nich "Sorry idę jednak do babci" i zakręciłam a Adam za mną i do mnie "A to ja idę do dziadka" ale i tak poszli dalej , ja też poszłam do domu ale inną stroną ;p I ja tak idę i myślę "Boże żyje wśród debili"
Więc BEKA MAX xd
uśmiech ?
Wczoraj wieczorem z bratem dla jaj nagrywaliśmy "Harlem Shake" omg co to było ? :D
Jak pokazałam to mamie to miała takie rycie, że masakra xdd

Ale ok ,  zbijam oglądać serial xd
Może potem wpadnę c;
Byebye ;*

HARLEM SHAKE BICZYS *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3