sobota, 16 marca 2013

Impreza + nieobecność .

Czołem ! c:

Może zacznę od tego ,dlaczego mnie nie było ... No więc nie dodawałam nic , bo nie miałam czasu.
Nauki .. bardzo dużo , no ogólnie lekcje -,- no me gusta !


W czwartek nic się nie działo .. no może oprócz tego ,że mieliśmy w-f na sali gim. z dwoma klasami hahahah ;D Wczoraj też dostałam 5 z matematyki  !! FAK JE kolejną *.* Na w-fie nie ćwiczyłam z Julią ,bo nam się nie chciało ,a pan nie wpisywał braków ,bo połowa klasy dziewczyn nie ćwiczyła ;D a wracając do klasy .. Ja Julia Olaf i Dominika nienawidzimy naszej klasy ! No wszyscy zbierają sobie materiały z 4 mies. i skarżą na nas -,- i ta nasza pani przewodnicząca ... Ola oczywiście jeśli jest z nami pokłócona to wielki wróg. -,-
Hahah ja miałam taką beke z chłopaków z 5c ,że masakra :D Nagrywali w szatni przed w-fem HARLEM SHAKE :D ! A my z Julią to słyszałyśmy hahaha.Kiedy nagrywali  ja do pana powiedziałam "proszę pana niech pan tam wjedzie" hahaha wszedł do tej szatni a tam ... <no coment> :o

No więc wczoraj byłam u Olafa z Julią i Dominiką .. był jeszcze jakiś jego kolega Marcin i wróciłam dzisiaj.Boże ale my mieliśmy beke z Marcina :DD opowiadał różne historie xd No była ogólnie GŁUPAWKA.Gadaliśmy niby z Bieberem na omegle.com ale wiadomka ,że to nie on ;D ktoś podrobił videło z dwóch lat :D Haha a dzisiaj gadaliśmy z jakimś Polakiem ... też na omegle.com . Kiedy napisał "siema" od razu wiedziałyśmy że to Polak. Gadałyśmy z nim jakieś 15 min. my cały czas gadałyśmy ,że jest ładny i wgl ... okazało się że nas słyszy :DD OMG a ile żarcia było ;o no np. paluszki , pełno żelków , ciasteczka , bezy , m&m's niebieskie i żółte , pizza  itd.. itd.. o 22:OO jakoś oglądaliśmy trochę "Straszny Film 2" ale nie cały ,bo się zacinało -,- ale za  to oglądaliśmy "Straszny Film 4" ahah było zarąbiste *.* A moje tematy z Julią ... no cóż BEKA MAX :D
Wróciłam po 13:OO , no i się nudziłam mama zamówiła pizze i oglądałam chwilę" The Ring 2" haha jak to ma być horror to świnie latają xd Potem jakimś cudem zasnęłam i była jakaś 15:OO i wstałam po 19:OO ;o

No a od pon. rekolekcje ;o OMG .. no ale przynajmniej lekcji nie będzie

ŁOOO : O TROCHĘ SIĘ ROZPISAŁAM ;D

Cały czas słucham tej piosenki *_*

Ok no to lecę. Byee :**

1 komentarz:

Dziękuję za każdy miły komentarz :3