piątek, 1 marca 2013

Piątek , piąteczek , piątunioo *__*

Witam :3

No to się doczekaliśmy . !! Nasz piątek ,ukochany piątek ♥  W szkole było zarąbiście ..^^ Więc opowiem Wam co dzisiaj się działo. :)

Rano normalnie nudy .. jak zwykle. Okazało się ,że angola mamy z drugą grupą ... siedziałam z Olą. Było fajnie , robiliśmy "revision" czyli powtórkę przed sprawdzianem. No i potem polak , też siedziałam z Olą xD Mieliśmy zastępstwo z taką fajną panią ^^ szkoda ,że nie mamy z nią codziennie :c Beka na każdej przerwie z laskami ♥ Haha było takie rycie jak Dominika szła sobie z Martyną z taką big marchewką :o Jak ja się śmiałam ..ona miała jeszcze takie liście :D Potem ja taką kupiłam w sklepiku szkolnym  xd I był taki lans po szkole z big marchewką.. ;p Potem była matma jakieś 15 min. mieliśmy z naszą panią z matmy , bo 15 po 12:OO musiała iść do lekarza i przyszła inna pani wtedy robiliśmy w ćwiczeniach .Kiedy była jeszcze nasza pani z matmy zdążyliśmy napisać regułki i napisać przykłady na tablicy o ułamkach dziesiętnych. Ja byłam przy tablicy druga , napisałam dobrze .. ufff.. :D w szatni przed w-fem była biba włączałyśmy DJ BL3NDA albo tańczyłyśmy Harlem Shake :D ogólnie w-f był  spoko. Była siata *__* Byłam w drużynie  Olą ♥ hah a Dawid jak zwykle rozwalał nas swoimi tekstami. Rzucaliśmy na ocenę do kosza mieliśmy 1O rzutów , udało mi się rzucić 6 razy i dostałam 5- xd Ale to było dziwne .. za pierwszym razem mi się udało .. drugim .. trzecim i taki look na wszystkich haha i " wtf ? czemu ja tak dobrze rzucam ? " bo wiecie wcześniej nie rzucałam do kosza za dobrze hah xD i kiedy mi się udawało Dawid cały czas coś gadał noo np. "łoooo :P" .. hahah głupek ^^ Po lekcjach .. był pogrzeb naszej marchewki :c Haahaha :D nagrywaliśmy filmik .. pogrzeb był bardzo wesoły ,ponieważ .. HAHA tańczyliśmy Harlem Shake :D nie ma to jak tańczyć Harlem Shake na pogrzebie marchewki przed szkołą .. my jesteśmy chorzy ^.^ No  i wróciłam do domu , odrobiłam lekcje .. żeby nie mieć na weekend zadania i tak muszę zrobić projekt na angola :D ale trudno xd

Łohohoho trochę się rozpisałam :o No ale jak jest szkoła to się dzieję i mam o czym pisać :3

Zdj. z dzisiaj ^^
Moja krzywa morda ;x
no to macie jeszcze piosenkę :*


KOCHAM TĄ PIOSENKĘ ♥ ♥ ♥

Cały czas jej słucham ;D


Ok to ja lecę :)
Do jutra.
Byee . ;** 

8 komentarzy:

  1. Fajny blog zapraszam do nas ; )) http://mistakeandcake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog! Jestem twoim nowym obserwatorem i mam nadzieje na rewanz z twojej storny :)

    khloesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, fajny dzień <3
    Serdecznie zapraszam do mnie <3
    http://zuzia-susana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem xd dlatego się rozpisałam , bo miałam o czym opowiadać ^^

      wpadnę :3

      Usuń
  4. bardzo fajny blog :) wgl wyglądasz na starszą ^^

    lila-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :* na pewno wpadnę + obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :3