wtorek, 5 marca 2013

Dużo pomysłów na posty ^^

Hejka c:

Co tam u Was słychać ? U mnie ok.
Mam jakoś tak dużo pomysłów na posty ^^ 
Dzisiaj czeka mnie nauka ... muszę pouczyć się na kartkówkę z historii i przyrody ,bo pani teraz pyta i wolę umieć .. pff.

oh noł -,-
Dzisiaj na polaku dyktando.. było proste ....jak na te nasze dyktanda ^^
Mieliśmy dzisiaj 6 lekcji ..no ogólnie w szkole nic się nie działo. Wracałam z Martyną do domu .. przez całą drogę była beka max ;D Rano się na nią wkurzyłam ...i to jak ;o ale nie będę zanudzać ;x
Hju hju :3 Dzisiaj 5+ z angola z kartkówki  :)


Wgl to jest tak dziwnie... Ola mnie zaczyna denerwować .. :c Ale nie mogę powiedzieć dlaczego.
Teraz nie jest tak jak kiedyś....teraz wszyscy na około się obgadują a potem jak nic ze sobą gadają . !!
___________________________________________________________________________________
Ej kochani ! Słabo Wam idzie komentowanie .! ^^
Jeśli chcecie , powiedzcie czego brakuje Wam w moim blogu , postaram się to zmienić :))

A  teraz dwa kolaże mojej roboty *.*
( proszę nie kopiować ! )




Ten znalazłam w  internecie . Śliczny prawda ?

 Dobra to ja już zmykam.
 Do jutra . Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3