sobota, 23 marca 2013

Krótka przerwa.

Siemanko :3

Co tam u Was słychać ? Jak widzicie zrobiłam sobie krótką przerwę w blogowaniu.
Ale trzeba to nadrobić .. więc jestem !
Pokłóciłam się z Julią ....trudno  <nie zanudzam> xd  W klasie jest spoko .. jestem pogodzona z niektórymi osobami .. no przynajmniej ja -,-

kujonki ;3
No więc ogólnie jest spoko ^^ Byłam dzisiaj z bratem w Maku , potem z Magdą w City Poincie.
W City Poincie spotkałyśmy dużo osób .. Dominikę ,Oliwię , Wiktorię , Olę i innych ;D
Potem poszłyśmy do Magdy .. bekabekabeka. Byłyśmy na podwórku ;D Cały czas krzyczałyśmy "roof" < to przez Adama > ^^ I nam odwalało na jej placu ... pozdro godz. 2O:OO a my głupawka :3
Wróciłam do domu o 2O:4O xd haha miałam być wcześniej ale oj tam oj tam chyba nic się nie stało xd

Wczoraj byłam z Magdą u Roksany i przedwczoraj też ^^ Siedziałyśmy na omegle.com
(video-chat)...było bardzo dużo Polaków , co mnie bardzo zdziwiło xd
Ale to co się działo wczoraj  to była jakaś masakra ,ale nie będę opowiadać ,ponieważ mam dalej zrytą psyche : ooooooo

Hmm ..to chyba wszystko.
Dodaję tego posta trochę późno ,ale wcześniej nie mogłam.

Awwww *o* Love it !!!

Dobra to ja zmykam.
Byebye :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3