poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Zmiany & Święta.

Siemaelojoł. C;

Przepraszam że nic nie dodawałam,ale nie miałam czasu.
Przez ten czas trochę się zmieniło. m.in mam chłopaka (Adama) z czego kilka osób ma ogromny zaciesz ale hejty na ask'u też się pojawiły -,- pogodziłam się z Julią itd. ^^

No i Święta Wielkanocne ... Chyba Bożonarodzeniowe -,-
Taki mam widok za oknem w Wielkanoc.
A zamiast śmingusa-dyngusa powienien być "śniegus-dyngus"... :D

WTF ?!
No i prezenty. ^.^ Nie pokazuję Wam wszystkiego ,bo oprócz tego dostałam słodycze i 5O zł.

1.chusta 2.bransoletki
W sobotę byłam u Magdy ,a potem u babci na obiedzie...Było good xd
Mam dla  Was kilka zdjęć z pobytu u Magdy xd


SZOPEN WIETRZY ZĘBY :DD


A tak ogólnie to nie wiem o czym pisać ,bo jestem cała roztrzepana :D Jak zwykle...

No to w śr. do szkoły :cc Ale potem w czwartek mamy wolne ,bo jest sprawdzian szóstoklasistów.
Moim zdaniem to nie ma sensu .. dwa dni do szkoły...środa i ptiątek.. LOL.!
TO WSZYSTKO WINA TUSKA! XD

Wczoraj miałam faze na piosenke "Była Chłodna" tak wiem wszystkim się to znudziło ,ale ja tego cały czas słuchałam xd Gadałam też z Julią na skajpaju.. boże był u niej kuzyn ahahhaahhah jaka głupawka... Miałam z nich takie rycie ,że masakra.

Blblblblblbl *o*

Macie też mojego ask'a ,ale usunęłam pytania anonimowe .. miałam dość tych ,którzy hejtowali mnie i Adama -,-

Ok ,chyba opowiedziałam Wam wszystko.
To ja zmykam. Byebye;**

4 komentarze:

Dziękuję za każdy miły komentarz :3