środa, 13 marca 2013

Mrymryrmry :3

Heja ^^

Mrymrymry* o* jak to codziennie gadam z Jagodą ^^
Dzisiaj było spooko , 4 lekcje do 11:35 xd Bekaa z Adama ,Dawida i Przemka po lekcjach ,ale taka na maxa :DD  Wracałam z Dominiką ,Olafem i jego młodszą siostrą Julią . Hahaha boże ale było rycie !!
Czytaliśmy teksty typu "Twoja Stara" ,bo Domka ma takie na fonie xd Haha spotkaliśmy Grzegorza , Cezarego i Pawła no oczywiście zaczęła się kłótnia :D Grzegorz i te jego ... teksty hahah.

A teraz opowiem Wam co działo się po lekcjach kiedy 5c miała w-f na korytarzu.
No więc siedziałam sobie i przerabiałam plakat Justina Biebera.. teraz jest to Pani Bieberka :D
Na ławce siedziała Martyna i Ola. xd 
Haha potem podchodzę do Olafa pokazuję mu plakat a ten rycie .. jak zwykle.Potem do Dawida :D
Stoję sobie z tym plakatem obok mnie Ola a ten podchodzi chwila ciszy .. plakat w kawałkach hahah KA BUM ! rozwalił go paletką :D

Jestem smutna , ponieważ Kamil Bednarek miał wczoraj wypadek samochodowy :c
Na prawdę się przestraszyłam ! Ale napisał na facebooku ,że jest już dobrze.
Jego wiadomość : 
Jestem.
Wczoraj miałem wypadek samochodowy. Droga była fatalna i wpadłem w poślizg uderzając w drzewo ale najważniejsze, że żyje. Cieszę się, że jechałem sam, moja mama chwilę wcześniej wysiadła z auta. Ja - jestem cały poobijany, ale mam nadzieję, że szybko wrócę do zdrowia. Już nie mogę się doczekać, kiedy zagram kolejny koncert - do szybkiego zobaczenia. Pozdrawiam Was wszystkich!!!

Aww *.*
Ok no to na koniec macie zdjęcie.
daaa faq ? ;D
Haha taka tam "słit focia" :D


Ok no to ja lecę.
Byebye :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3