niedziela, 10 marca 2013

Weekend ^^

Siemango ^^

Przepraszam ,że wczoraj nic nie dodałam ale nie miałam jak ,bo coś mi się z aparatem stało i nie mogłam dodać zdjęć. Więc dzisiaj postanowiłam dodać posta za sobotę i niedzielę :D

Wczoraj dostałam od taty na spóźniony Dzień Kobiet ślicznego kwiatka i dużą czekoladę *.*




Byłam też w City Poincie i w Empiku kupiłam taki kubek *.*
ME GUSTA ;D

9.99 zł
Aaa  wczoraj to wgl było fajnie ... od jakiejś 18:OO do 2:OO  w nocy pisałam z Julią na fb ,czytałam blogi ,słuchałam muzyki ,leżałam wygodnie w łóżku przykryta ciepłym kocem ^^
Noo a jutro do szkoły :(
Dlaczego ten weekend tak szybko mija ? Muszę jeszcze ogarnąć matme , bo nie ogarniam tego mnożenia i dzielenia ułamków dziesiętnych -,-

Boże , ja już tyle razy zmieniałam nagłówek bloga ,że masakra.
Ten co jest teraz podoba Wam się? Wczoraj go zrobiłam.
Napiszcie w jakich programach robicie nagłówki na wasze blogi.


Ok no to lecę , potem może jeszcze wpadnę.
Bye Bye :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3