sobota, 2 marca 2013

Dzień z Jagodą ♥

Siema !

No wczoraj wieczorem nie było za dobrze :c Pokłóciłam się z Julią .. nie przyjaźnimy się już.
Miałam doła .. i to jakiego -,- po kłótni słuchałam dołujących piosenek .. Ale trudno.
Humor poprawiła mi dzisiaj Jagoda ! Za co jej bardzo dziękuję. ^^ Byłam z nią w City Poincie , bo chciała sobie kupić spodnie a potem poszłyśmy do Maka .Było zarąbiście ! Spotkałyśmy tam Olivke , Melise i Dominike .. Olivka jak nas zobaczyła to się tak zaczęła śmiać haha i my też ;D Potem tak chodziłyśmy koło Skate Parku .. o boże jakie tam były ciacha ;o Tak się nimi jarałam ♥ i tak łaziłyśmy sobie  po mieście xd  No i odprowadziłam Jagodę do domu i wróciłam.

Tutaj macie zdjęcie Jagody w Maku :D

twarzowe ^^
 bye :*

2 komentarze:

  1. ja też po kłótni jak mam zły humor słucham smutnej muzyki :) + śliczne tło bloga !

    alaaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :3