poniedziałek, 4 marca 2013

Myhyhyhyhyhyhy *.*

Heja. ;3

Przed chwilą wróciłam od Magdy. Hahaa było niezłe rycie ;D Nagrywałyśmy durne filmiki
Udawałyśmy DJ BL3NDA i przed ulicą tańczyliśmy jak on xD (p.s on nie umie tańczyć :D)
No i ogólnie odpały ... jak zawsze x_O

W szkole dzisiaj , spoczko ... 5 lekcji ..tak spoczko oprócz tego że jestem dalej pokłócona z Julią ;c
No ale trudno .. jakoś przeżyję..


Była kartkówka z angola z przedmiotów szkolnych ... poszło fajnie ;P
Polak znowu zastępstwo .. prawie całą lekcje polskiego mnie nie było ,bo higienistka robiła jakieś  badania na wzrok ,wagę , ciśnienie itp. też poszło good ^^
Oł je jutro na 8:55 no kurde i tak muszę przyjść na 8:OO ,bo mój brat ma na 8:OO a mi się nie opłaca wracać do domu -,- No trudno będę siedzieć na świetlicy .. co poradzić ? ;D
No i jutro nie ma matmy , bo pani jedzie na jakieś szkolenie i mamy angola zamiast matmy fak je ^^

Ogólnie mam zaciesz ,bo w końcu czuję wiosnę *.*
W końcu słońce ! Ludzie słońce xD  .. i najlepsze nie ma śniegu ufff...
Haha czasami mam rycie jak wracam ze szkoły ,bo niektórzy ubierają już sobie jakieś bluzy ,albo sweterki .. no proszę .. bez przesady ;D 

Ok to ja lecę .. muszę jeszcze dokończyć technikę .. a przy okazji oglądnę sobie na Ipli dzisiejszy odc. "Pierwszej Miłości" ,bo dzisiaj nie oglądałam. ;D a może potem seans .. jeju z chęcią oglądnę kolejny raz film "LOL" , ja to kocham *__* Zawsze płaczę kiedy to oglądam... 

Kilka zdjęć ze strony : temyśli.pl c:






-------------------------------------------
Hmmm... to wszystko jest prawdą. ^^

Ok to ja lecę .
Miłego wieczoru .! Bye :**

1 komentarz:

Dziękuję za każdy miły komentarz :3