czwartek, 7 marca 2013

Beka max ^^

Eloszki :*

Dzisiaj było fajnie. No w szkole to ocen żadnych , witraż na plastyce do wyrzucenia ... nic mi nie wyszło tylko to rozwaliłam -,- Haha a na historii to miałam takie rycie ,że masakra ... Chodzi o to ,że ja siedzę w pierwszej ławce przy biurku pana i miałam na sobie naszyjnik z napisem "WTF". A pan do mnie "a co to znaczy WTF ?" a ja "yy nie ważne :D" pan "ja sobie sprawdzę w internecie" a ja się tak śmiałam xd i on sprawdził i do mnie "a twoja mama wie co to znaczy ? " a ja "tak , wie !" ..i pan "no dobrze" haha .Okazało się że nie tylko mnie się pan o to pytał , Olivii z 5b też ahaha ,bo ona też ma taki naszyjnik. Idiots , idiots everywhere.
A jutro tylko 3 lekcje *__* fuck yeah ! Mamy na 9:5O do 12:3O
Nie ma dwóch pierwszych lekcji (angol ,polak) ,bo jest jakiś test szóstoklasistów xd I nie ma w-fu .. wiedziałam ;D Rano zaprowadzę brata do szkoły bo normalnie klasy 1-3 maja na 8:OO i potem chyba spotkam się z Julią , powłóczymy się trochę i potem do szkoły ;D

Dzisiaj dostałam od mamy mały prezencik.
To właśnie on (nie wiem ile co kosztowało i gdzie było kupione)

dezodorant z FA , kulkę z FA i mały krem z NIVEA
O ! Jutro Dzień Kobiet .. jestem ciekawa czy chłopaki pamiętają ... ;D

hehe ;D
 Uff... lekcje już odrobiłam .. Wieczorem się pouczę xd
No teraz siedzę na fb, bestach , tumblrze i słucham BL3NDA :3

Dobra to ja zmykam ^^
Bye ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3