poniedziałek, 11 marca 2013

Bam bum tss...

Siemaelojoł ;3

Co taaam u  Was ?
U mnie .. no ujdzie. Dzisiaj 6 lekcji , na w-fie nie ćwiczyłam z Julią ,bo nam się nie chciało ;D
Beka z Dawida i Adama  .. jak zwykle ;D  Dzisiaj się tak na Magdę wkurzyłam ... nerwy mi puściły.
No ale nie ważne , jest po prostu wredna. Hah nie wiem czy Wam o tym pisałam ale jestem pokłócona z Olą i Magdą ;x No trudno .. nie zależy mi ;D
Był sprawdzian z angola .. uff.. mam nadzieję ,że poszło good ^^ Dzisiaj chyba jedynie matma była jakaś pokręcona , nikt nic nie ogarniał ;D
Po szkole byłam z Julią w Bistro , potem poszłyśmy do TESCO i na przystanek. xd
Zauważyłam ,że teraz więcej czasu spędzam z Julią niż kiedyś ..
I właśnie to mi się podoba *__*


Jaaaram się tą piosenką *o*
Cały czas ją słucham xd

hmmm dzisiaj nie mam dokładnie o czym pisać , bo w sumie nic się nie działo ;x

Ok to ja lecę , życzę miłego wieczoru.
Papa :** 

;3

2 komentarze:

Dziękuję za każdy miły komentarz :3