wtorek, 26 marca 2013

Damy radę :3

Heja !

Co tam u Was słychać . ? Bo ja smutam ,ponieważ nikt nie komentuje :c No ale trudno...
Wczoraj nic nie dodałam ,bo nie miałam czasu :/
Ogólnie w szkole to rycie na maxa a zwłaszcza z Przemka i Adama... Serioo , jakaś masakra ;DD Dzisiaj było 5 lekcji .Na religii poszliśmy oglądać jakiś konkurs o lekturze "W pustyni i puszczy" nasza klasa zajęła 2 miejsce ,więc good xd Na technice kartkówka... za którą dostałam 3- ,a jutro kartkówka z przyrody więc wolę się pouczyć. Matmy dzisiaj nie było był za to w-f z 4 kl ;D Nikt nie ćwiczył ,bo nie miał stroju ,ale pan pozwolił ćwiczyć bez stroju ,tylko w tych ciuchach co mieliśmy na sobie xd Była rzucanka .. no rzucanko-siatkówka. xd Ooo i było nowe losowanie , więc super teraz siedzę z Pawłem -,- Czemu los mnie tak ukarał ;d ?!?!?!?!?!

Jeszcze jeden dzień ,czyli jutro i wolne *o*
A w dodatku mamy 4 lekcje ... love it.

 Ahahha a wgl to mam tyle to opowiedzenia ale jestem cała roztrzepana więc nie wiem co i jak piszę ;D
 Macie jeszcze taki kolaż .... nudziło mi się więc proszę ;3 

hehe ^^
Hmm to chyba wszystko
Życzę miłego wieczoru.
Byee ;**

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie komentuje bo nikt nie czyta geniuszu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :3