środa, 6 marca 2013

Pogodzona z Julią ♥

Joł :3

JEEEJ !! *.* Pogodziłam się z Julią ^^

Miałam lekcje dzisiaj do 11:35 a wróciłam dopiero o 13:4O hah a wiecie czemu ? Przez ten czas byłam z Julią .. po szkole poszłyśmy na hot-dogi xd Julia chciała kupić dwa i kupiła a baba przy kasie policzyła jej za jeden muahahha :D I gadałyśmy przez jakieś 3 godz. ^^
Ogólnie w szkole spoko , rycie na przerwie z Julią , Natalią , Karoliną i Wiktorią :3
Oceny ? 5 z polaka z dyktanda i 5 z zadania domowego z angola (krzyżówka) ;p
Kartkówka z historii .. no poszła dobrze. ;D Aaa i jutro nie ma ostatnich dwóch lekcji *.* (dwa w-fy)
I mamy do 12:30 ^^ I w pt. chyba też ,ale nie wiadomo xD


Po szkole z mamą byłam w City Poincie po nowe spodnie.
Byłam w Funk'N'Soul i kupiłam dwie pary rurek,niebieskie i czarne *.* 
Mama kupiła mi jeszcze w jakimś sklepie legginsy i bluzkę .. ale nie wiem w jakim .
Musiałam też kupić jakieś tam materiały na plastykę ,będziemy robić witraż ;D

Teraz słucham sobie muzyki ♥
Haha  to macie przy okazji piosenkę ;D




Ok to ja lecę.
Bye c;

2 komentarze:

  1. ale mało dałas za te spodnie, jak to mozliwe, u mnie w funk'n'soul nigdy nie ma chyba nic ponizej 90 zł..
    weryfikacja obrazkowa wrr// usun//

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :3