wtorek, 12 marca 2013

Znowu zima ? -,-

Siemaano. !

Boże ja nie wyrabiam... -,- No mamy piękną zimę ! Już zapowiadało się na wiosnę a tu nagle KA BUM i śnieg :D
Dzisiaj no normalka. Mam zaciesz ,bo dostałam 5 z tej klasówki z matmy .. o której Wam pisałam ^^
O em dżi : o Była niezapowiedziana kartkówka z religii o konklawe ! Nie umiałam nic .. Będzie jedynka na 100 % -,- Trudno ,przeżyję xd Na matmie znowu praca w grupach haha i tak całą lekcję przegadałam z Julią :D A pani na polaku takimi tekstami waliła , że masakra ja się prawie posikałam ze śmiechu :DD
Wgl to tak się wkurzyłam dzisiaj na Magdę , Martynę i Roksanę -,- Szkoda pisać jak one się zachowują.Są po prostu okropne !
Po szkole jak zwykle powrót z Julią *.* Bekabekabeka ^^
Potem wbiłam do Azetu xd Haha miałam iść po coś do jedzenia ,haha ale kupiłam sobie :
-masło kakaowe z ZIAJI .. w końcu xd Miałam sobie kupić już wcześniej ,ale cały czas zapominałam.

4.99 ^^
-gazetę "TWIST" ahahah kupiłam ją ,bo był tam plakat Kurta Cabaina :3 ale poczytać zawsze można :D

4.50 xd
-i Moutain Dew w puszcze . Omnomnomnom, jestem uzależniona od Mountain Dew *.*
ale zdj. Moutain Dew nie będę Wam chyba pokazywać ;D ?

Aaa w pt. impra u Olafa xd Będzie faajne ^^ Miejmy taką nadzieję
Idę ja , Julia , Dominika i jakiś kolega Olafa .. będą horrory ,straszne historie, pysznee jedzenie i  oglądanie Leopolda :D Nie no Leoś wymiaataa ! xd

Haha kocham to zdjęcie *.*
"Hi ! I'm Kurt" ^^

hju hju <333
Ok no to chyba wszystko Wam opowiedziałam.
byebye :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3