niedziela, 10 marca 2013

Jestem ponownie ^^

Heja !

Tak jak mówiłam .. jestem :D
Teraz siedzę sama w domu ,bo mama i brat poszli do kościoła ...ale mam zrytą psyche ; oo
Naczytałam się na fb tyle strasznych historii , oglądałam zdjęcia Kuby Rozpruwacza ... chyba obejrzę sobie horror z nim w roli głównej , podobno zarąbisty xD
A dzisiaj na TVN o 23:OO leci "The Ring" mój ulubiony horror *.* Sądzę ,że pierwsza część jest o wiele straszniejsza od dwójki .. i to właśnie lubię ;D

No matme już ogarnęłam , pouczyłam się mam nadzieję ,że będzie good ^^
Julia raz jest na fb , raz nie .. ;D nie ogarniam , jest zajęta ,bo rysuje Mange xDD

Łohohohoho tak paczam sobie ile jest już wyświetleń na blogu ..
I wiecie co ?
Prowadzę bloga od połowy Lutego a wyświetleń 887 !
Dziękuję ! :** Może dla niektórych to małoo ,ale ja się ciesze z tego wyniku ^^

Ok no to teraz kilka inspiracji :3












Dobra to na dzisiaj tyle.
Życzę miłego wieczoru.
Papa :33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3