piątek, 8 marca 2013

Okropna pogoda -,-

Czołem !

No to mamy piątek *.* Oł je ;D
Tak jak mówiłam dzisiaj 3 lekcje .. jakoś szybko minęły xd Rano zaprowadziłam brata do szkoły , potem poszłam na przestanek i spotkałam się z Julią. A pogoda okropna ... deszcz , zimno no lepiej być nie może ! Oczywiście beka z chłopaków (m.in. Dawid ,Adam , Przemek) na przerwach z Julią :DD Oni nas dobijają.
Ogólnie to o szkole nie ma co opowiadać ,bo tylko 3 lekcje xd Po szkole byłam z Julią w Bistro , potem na przestanku i znowu gadałyśmy jakieś 30 min :*
Przed chwilą skończyłam oglądać "LOL" ,boże ja kocham ten film *___*

aww. sweet *.*

Siedzę sama na chacie ,bo mama i brat u babci .. piszę z Julią na fb i słucham zaarąbistej piosenki .
Jest mega *.* I jest własnie z filmu "LOL" xd
To ona  :


No i ogólnie to nudy , jaka pogoda taki humor xd
Myślałam ,że już w końcu jest ta WIOSNA *.* no ale oczywiście deszcz musi być.

No a pani z matmy nie wytrzymałaby ,gdyby chodź raz nie dała nam na weekend tyle zadania.
Jakieś 12 obliczeń do zeszytu z podręcznika (mnożenie i dzielenie ułamków dziesiętnych) i 3 strony w ćwiczeniach. -,-

Dziewczyny ! A jak tam "Dzień Kobiet" ?
Haha  .. u mnie... normalnie ;D
Taa.. jak zwykle.

oh yes biczys ;D
Dobra to ja lecę.
Byebye :*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy miły komentarz :3