niedziela, 24 marca 2013

My Sunday ! :3

Hejaa :)

Dzisiaj jest good. ;D No w każdym razie nie narzekam. xd Byłam dzisiaj z Magdą święcić palmy , spóźniłyśmy się i przyszłyśmy pół godz. później -_- pozdro ;D Potem jeszcze wbiłam do Magdy .. ogólnie głupawka z jej bratem. Wróciłam do domu .. weszłam na fb , przeczytałam dziwną wiadomość ... odrobiłam lekcje,zjadłam obiad i teraz oglądam sobie Ugotowanych ^^
No a niestety jutro szkoła :c Jak ten Weekend szybko mija .. -,- No ale jeszcze kilka miesięcy i wakacje. Wtedy chyba już nikt nie będzie narzekać xd Z Julką jestem dalej pokłócona ... ehe no trudno  życie.

Zmieniłam nagłówek bloga... *o* I ten na prawdę mi się podoba ^^ 
Hmm.. ogólnie to dzisiaj nic się takiego nie działo ,więc notka jest krótka.
No dla mnie krótka ... bo nieraz piszę dłuższe :DD

Awww *o* No to czas na inspiracje :3









Ok  no to ja lecę.
Miłego wieczoru.
Papa  :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3