niedziela, 3 marca 2013

Przypał to moje drugie imię :D

Yoł ! ^^

Dzisiaj dzień  spędzony z Jagodą i Oliwią :3
Tak nam odwalało ,że masakra.
---------------------------------------------------------------
-Pierwszy przypał w City Poincie wzięłam ulotkę i przy laskach ,które je rozdawały ją potargałam :D
-Drugi przypał słuchanie piosenki Nirvany "Rape Me" przy policji haha to było epickie xD
-Trzeci  przypał kiedy wychodziłyśmy z Żabki Jagoda szybko krzyknęła "Ździerstwo" i uciekła.
-Czwarty przypał w sklepiku Oliwia chciała kupić  jakąś oranżadkę , jej tekst "kurcze chyba zapomniałam portfela" (a go miała :D) po minucie "a nie jednak mam" xd
-Piąty przypał  na przestanku autobusowym odwalało nam przy jakieś babci i zadawałyśmy sobie przy niej pytania "skąd się biorą dzieci" i padły odpowiedzi "mi mama powiedziała że bocian je przynosi"- tekst Jagody i ta babcia taki look na nas...
-Szósty przypał na karuzeli. nasze teksty przy lasce z dzieckiem w wózku : "moja mama odprawia czarną mszę z aniołami" - mój tekst "a moja mama zjadła człowieka!"-tekst Jagody
-----------------------------------------------------------------
Haha a teksty Oliwii wymiatały ^^ aż szkoda pisać o czym ona gadała :DD

No i tak spędziłyśmy dzisiejsze popołudnie.
Haha a mi było tak zimno ,że jak żegnałam się z Oliwią to chyba przytulałyśmy się jakieś 5 min.  :D i już mi zimno nie było. Odprowadziłam Jagodę ,bo mam w tę samą stronę śpiewałyśmy jakąś głupią piosenkę. "Joł mada faka " :D

Ok to ja lecę , muszę się ogarnąć i zrobić projekt na angola ;D
Ohh noł WHY ? ;D







Narobiłam Wam smaka, prawda? ;D
Omnomnomnom *.*

Na do widzenia piosenka ;D


Taki tam czilałcik z Bednarkiem :*
Papa xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3