wtorek, 19 marca 2013

Nudy max ^.^

Siemaelojoł biczys :*

Jestę ponownie c; No więc jem kooolację omniomniomnom xd Nudzę się ,dlatego do Was wpadłam ;3
Piszę z Julią na fb . Cała się trzęsę po tym co mi opowiedziała ;oooo <ale ok , nie zanudzam>
Wcześniej odrobiłam lekcje ,zrobiłam witraż  na plastykę wyszedł nawet ładny no tak czy inaczej nie narzekam ,napisałam opowiadanie na polaka na temat jakiegoś opuszczonego domu ... tak się rozpisałam ,że myślałam że tego nie zmieszczę na stronie ;D
Wgl to nie pisałam Wam o tym ,ale chętnie napiszę .. xd Rano wstałam o 8:OO no i wiadomka na fb ,
bo rekolekcje na 1O:1O tak wiem fajna godzina ^^ Ale  przed wyjściem czytałam różne straszne historie ze strony "Kocham Straszne Historie" (na fejsie) musicie sobie je poczytać na prawdę! Przeczytałam chyba 8 historii , z czego połowę skomentowałam xD
A z klasy to tylko chyba ja muszę myśleć i Domka ! Przypomniałyśmy na fb o jakimś konkursie w szkole ,że w czwartek trzeba się przebrać za jakąś postać czy coś .. spoko przewodniczącej jutro nie ma jak my to mamy ustalić .. ? Czwartek już blisko -,- Kilka osób na fejsie .. ? na pewno cała klasa to przeczyta...ehe już to widzę. Ale tak to podoba mi się pomysł przebrania się za Skrillexa ;D

*___*
_______________________________________________________________________
Oh noł jutro ostatni dzień rekolekcji na 9:45 i na powitanie w czwartek lekcje do 14:25 no genialnie -,-
Jutro rano jak zwykle z Jagodą ^^ Sratatata *.*
Będzie trzeba znowu się ogarnąć i od czwartku ... godz. 15:OO jestem  w domu , obiad, lekcje, naukaa..No oczywiście przerwy to fb xd

myhyhyhyh :3
Awww *___* a tu macie zdjęcie mojej świnki morskiej . Ma na imię Dyzio ;D

 Wiem mało widać ,ale było ciemno xd

Dobra milordy na dzisiaj koniec.
Do jutra . Papa :**

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog ;> Zdjęcia zresztą tez ;)

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :)) + obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :3