czwartek, 28 lutego 2013

eoeoeoeoeo ;3

Siemango ! :*

Uff... jak mało na zadanie.. Odpoczynek ^^
Klasówka z matmy poszła mi dobrze ,z czego bardzo się cieszę . Nie napisałam tylko co wiem o wielokącie , bo po prostu nie nauczyłam się akurat tego .. zapomniałam ,że to też ma być. Ale .. sądzę,
że jest dobrze ^^ W-fy ? nie no nawet spoo , na pierwszym graliśmy z chłopakami z 5c w piłkę ręczną ,ale nie tak że były dziewczyny z naszej klasy i chłopaki  z 5c w drużynie.Tylko dziewczyny z dziewczynami a chłopaki z chłopakami. Byłam na bramce , bo nie umiem grać w piłkę ręczną .. będę szczera ;x Raz obroniłam , bo była taka słaba drużyna przeciwna a nasza taka dobra ,że cały czas Ola , Julia i Ola trafiały do bramki przeciwników a ja miałam z tego zaciesz ;D Na drugim w-fie graliśmy w zbijaka ,ale same dziewczyny *.* na korytarzu .. Dostałam plusa ,bo raz byłam ostatnia zbita i za ostatnią osobę były plusy ^^ Mieliśmy na pierwszej lekcji WDŻ :D Jezu ale było rycie .. jakaś masakra.
Grzegorz rysował jakieś obrazki i powiedział ,że to Dawid z 5c .. to było epickie xd Zadanie miałam z przyrody ,ale pani zadała wczoraj na jutro .. i poczytam jeszcze raz o ułamkach dziesiętnych ,bo nie chce mieć afery jak kiedyś przed tablicą -,- Jutro jest jeszcze kartkówka z angola, z nazw przedmiotów szkolnych .. xD Jutro  6 lekcji więc fajnie ;) A w dodatku jutro piątek ,piąteczek ,piątunioo *.* Jak to szybko minęło ^^

lovelovelovelove *___*

dokładnie ^^
PRAWDA   ♥

Kiedy mam jakiś problem zakładam słuchawki i słucham muzyki .. to najlepsze rozwiązanie na pokonanie smutku :)


Summertime Sadness ♥
Jarałam się tym , jaram się teraz i będę się tym jarać dalej ;D 

Ok ja lecę.
Dobranoc :*
Paa :)


9 komentarzy:

  1. ta piosenka strasznie kojarzy mi się z Sylwestrem ;3
    masz supersuper bloga!
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, naprawdę!
    obs. i licze na cb<3
    http://sweat1dimala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję <3 na pewno wpadnę =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka mega ♥
    http://idealnie-nieidealnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :3