środa, 31 lipca 2013

ŻYCIE ..

Joł . !

Co tam .?
U mnie po prostu .. Masakra. Pokłóciłam się z Magdą , ona mnie teraz nienawidzi i wgl.
Ale no dalej czuję że mogę polegać na Natalii , Paulinie , Sławku i Julii.
Oni mnie zawsze pocieszą C:
Kocham ich normalnie. 

Dzisiaj po 14:OO poszłam na plac z bratem.Wbiłam do Pauliny bo Magdy znowu nie było , potem przyszła.Poszłam z Magdą i Julią na plac. I po godzinie poszłam do domu na obiad. Pisałam z Adamem na fb , czekałam na obiad i układałam grzywkę .Hahaha tak przerzuciłam się na grzywkę , zaraz dodam zdjęcia.Inni mówią że wyglądam okropnie inni żebym ją zostawiła i wgl. Postanowiłam ją zostawić ^^
Poszłam potem znowu na plac w grzywce i były hejty .. no bo jak nie inaczej -,-
Poszłyśmy z Magdą , Julią i Pauliną na widmo porobić zdjęcia. Mi i Julce tak odwalało że masakra hahahahahaha #nic. No i się zaczęło .. Paulina chciała pogadać ze mną tak w cztery oczy.No to z nią poszłam a Julia i Magda miały iść dalej no to wielki foch przyszły potem na plac i się do nas nie odzywały.Pożegnałam się z Julią i Pauliną a z Magdą nie bo poszła.Wbiłam na fb i wielka afera.
Ja już normalnie nie wytrzymałam myślałam że się zaraz zabiję. Ale Nati ,Paulla , Adam ,Julia i Sławek mnie pocieszali. No to pomyślałam 'po co się dołować' i pojawił się uśmiech na twarzy. C:

Teraz ogólnie słucham muzy na tumblrze Pazi.
Paczajcie , tumblr Pazi ---> http://i-m--d0n3.tumblr.com/
Posłuchajcie po kolei wszystkie nuty ^^
Zarąbiste są :3

Hmm ogólnie nudy , może zaraz obejrzę sobie jakiś horror.
Piszę sobie z Natalią , Sławkiem i Julią na fb i nudam.

Ale obiecałam zdjęcia !
No więc łapcie.




I jak Wam się podobają ? :*

Macie jeszcze piosenkę.
Ostatnio mam fazę na tą piosenkę Paktofoniki.
Ogólnie nie jestem ich wielką fanką  ,ale to mi się na prawdę podoba :3


Ok , mykam.
Kolorowych 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3