sobota, 27 lipca 2013

NEVER SAY NEVER !

No hej C:

Wczoraj oglądałam 'Never Say Never' .. Wiecie co Wam powiem .?
Teraz tak na prawdę doceniłam Justina , jesu no jest po prostu najlepszy !
Kocham Go najbardziej na świecie i zrobiłabym wszystko  , aby pojechać na Jego koncert .
To są tylko moje marzenia : c
No .. Kiedy widzę jak na koncercie na scenę wchodzi cała zapłakana OLLG ( One Less Lonely Girl)
to od razu płaczę , jeju .. strasznie wtedy zazdroszczę wybranej dziewczynie : c
Wystarczy ,że zobaczę jakąś piosenkę Justina w tv ryczę jak głupia.
Nie panuje nad tym , płaczę ze szczęścia kiedy Go widzę    
#belieber forever : 3 



cudne, prawda ?  ♥
mrrrr

a teraz piosenki :

                                      -2O1O r.

                                      -2O13 r.

 Widzicie tą zmianę ? 
 Dla mnie Justin był i będzie taki sam  
_____________________________________________________________________________________________
Ok to teraz wracamy do 'realu' ....
Wczoraj byłam rano u taty , a potem z Magdą , Pauliną , Julią i Natalią na podwórku.
Nati i Paulla gdzieś poszły , to my z Julią i Magdą poszłyśmy na 'widmo' porobić zdjęcia , a wróciłyśmy z przypałowym filmikiem hahahahaha . 
Potem wróciłyśmy na plac gdzie była Nati , Paulla i Adam to zostałyśmy z nimi.

Dzisiaj rano miałam jechać z dziewczynami na Papry więc zaprowadziłam brata do taty i wbiłam po Magdę , potem poszłyśmy po Julię i Paulinę i okazało się że Julia i Paulinaa muszą iść do reala do mamy i do babci . No więc zostawiłyśmy z Magdą torby i poszłam ja Julia i Magda do babci dziewczyn a Paulina do mamy. Potem do ich babci przyjechała Paulina , i po 2O minutach wróciłyśmy do Pauliny i Julii . Zrobiłyśmy ciasto , posiedziałyśmy , głupawka , zabawa  ... hahaha nie ważne czym , i poszłam na obiad do taty , z tego wszystkiego nie pojechałyśmy na Papry bo już nam się nie chciało . Przyszłam znowu na plac , poszłam z dziewczynami na chwilę do mnie żebym się przebrała i poszłyśmy znowu na plac. Ogólnie było fajnie. : 3

Teraz siedzę sobie na fb , ask'u , tumblrze , słucham muzy itd . 
JAK ZAWSZE :D
Dzisiaj obejrzę chyba sobie jakiś film , bo nudy.. :c

Łapcie zdjęcie i lecę :*


Kolorowych kochani.
Bye !! 

3 komentarze:

  1. Super blog :3 Rozumiem że autorytetem jest dla Cb Justin <3 Ja kocham Rihannę <3 Dasz mi swojego ask;'a ? Jeśli masz :) No to mogę popytać albo dać Ci swojego. Ty też z Tychów :3 Fajnie ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju , dziękuję ♥ : 3
      tak , tutaj masz mojego ask'a ---- > http://ask.fm/Pola121

      Usuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :3