sobota, 13 lipca 2013

JEST FAJNIE.

Hej !

No więc dzisiaj znowu jestem u cioci i się cieszę , bo mogę dodać notkę :)
Okej to może opowiem jak lecą wakacje.
Ogólnie codziennie czas spędzam z Magdą , Przemkiem , Cezarym jest good.
Dzisiaj wstałam , poszłam do babci i dziadka na obiad posiedziałam chwilę i poszłam z bratem na podwórko. Byliśmy z Magdą a potem jeszcze z Pauliną i Julią. Byliśmy na lodach hahahaha i pani która sprzedawała lody podeszła do nas i zaczęła pytać się czy lody są dobre a my taka pompa i mówiliśmy że dobre , omnomnom i wgl hahahah i ona pytała się nas czy jesteśmy z Tychów a Julia wyskoczyła ,że jesteśmy rodziną i jesteśmy z  Anglii tylko przyjechaliśmy tu do koleżanki na wakacje.I ona nam uwierzyła.Potem poszłyśmy do Azetu poszukać szmponetki na ombre , ale nie było .Spotkaliśmy moją mamę i poszła z moim bratem do domu a ja poszłam z dziewczynami.No więc pojechałam z Magdą i Julią do Saturna i przyjechał tam Waceg (Cezary). Posiedzieliśmy z 2 godz. i wróciliśmy do domu. Potem spotkaliśmy Natalię i Paulinę i sobie z nimi chodziliśmy. Odprowadziliśmy Natalię i Paulinę do domu i też poszliśmy.Ogólnie było fajnie. Jutro może wbijam do Natalii na horror , bo się umawiałyśmy jeej <3
A za niedługo Magda wbije do mnie spać , albo ja do niej huehue.
Jeśli znacie jakieś mega straszne horrory to piszcie w komentarzach. Ja myślałam nad 'Sinister' podobno zarąbisty *.*

Teraz piszę sobie z Natalią , Pauliną , Wacgiem i Jagodą na fb i ogólnie mega spam hahaha , słucham mojego kochanego Justina i siedzę na ask'u :3

Tutaj łapcie dwa zdjęcia z Saturna c:

Se z Madzikiem : 3
Od lewej : Waceg , Madzik , Ja , Przemek c: 
Macie jeszcze piosenkę , którą po prostu KOCHAM i słucham jej jakiś 1232454224 raz <3




Okej to ja lecę.
Kocham Was :*
Bye C:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3