sobota, 6 lipca 2013

WAKACJE.

Hej :3

Co tam u Was ? W końcu mamy wakacje jeeej ! Czekaliśmy na nie przez tyle miesięcy.
No więc .. Ja dalej nie mam laptopa i będą ciągle przerwy w dodawaniu postów , ale teraz jestem u cioci więc postanowiłam do was wpaść :)

Ogólnie jest good. Wakacje spędzam sobie z Magdą i jest świetnie! Często chodzimy na Paprocany a prawie codziennie wychodzimy razem na podwórko , rowery itp. Zakończenie roku ( tak wiem , rychło w czas) było ok. Tak jak Wam pisałam świadectwa z paskiem nie było .. Trudno , zdarza się.


 Wczoraj byłam z bratem w Maku a potem u babci. U babci słuchając muzyki zasnęłam .. Hah niestety ja mam tak zawsze.  Potem wstałam i wypiłam pyszną , zimną lemoniadę , którą zrobił mój dziadek .Zbierało się na burze ,dlatego poszłam po brata na boisko i spotkałam po drodze Piotrka z jego kuzynem.Mikołajem. Pogadałam z nimi a potem szybko pobiegłam po brata. Wróciliśmy i jeszcze chwile posiedzieliśmy u babci. Po godzinie poszliśmy pod sklep 'Azet' ,bo nasza mama robiła tam zakupy. Na szczęście zdążyliśmy do domu , bo była straszna burza ! Przez jakieś 4 godziny była taka burza ,że po prostu masakra.
Pisałam sobie z Natalią , Adamem , Piotrkiem i Jagodą na fb , piłam gorącą herbatę a następnie oglądałam 'Dlaczego ja?' i 'Trudne sprawy'. Poszłam spać koło 3:00 a wstałam o 12:00. Hahahahahaha.

Zaraz może pójdę z moim kuzynem i bratem na podwórko , bo nudno coś :<
A jutro wybiorę się gdzieś z Magdą , oby była ładna pogoda *.*

macie jeszcze pare zdjęć <3


i piosenka ^^



Okej , to chyba wszystko.
Nie wiem kiedy do Was jeszcze wpadnę , ale może to być znowu długa przerwa.
Za co Was bardzo bardzo bardzo przepraszam z całego serca :)

Macie tutaj jeszcze linka do mojego ask'a ---- > klik :3

I lecę.
Miłych wakcji.
Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3