piątek, 2 sierpnia 2013

Z JULIĄ C:

Hejaa ! ^^

No więc dzisiaj dzień spędzony z Julią c:
Rano wstałam , wbiłam na lapka , zjadłam obiad i po 16:OO poszłam z bratem pod TESCO bo moja mama tam na nas czekała.Zaprowadziłam Maksa i szybko poszłam na autobus. Pojechałam do Julii.
U Julii robiłyśmy zdjęcia , bawiłyśmy się z jej bratem , siedziałyśmy na Omegle gdzie poznałyśmy śliczną Polkę. Była bardzo miła , ciągle mówiła że jesteśmy śliczne i że mam wspaniałe nogi. Oprócz tego nagrywałyśmy odpowiedzi na ask'a , siedziałyśmy na różnych blogach , tumblrach itp.
Po 2O:OO poszłam i o 2O:35 byłam w domu , a Julia przesłała mi parę zdjęć z dzisiaj . *O*




Mrrrr. : 3

Ogólnie z Magdą dalej jestem pokłócona ..
No ale trudno. : d

A !
Nie dodałam wczoraj posta , bo mi się nie chciało :p
Ale byłam z Julią , Natalią i Pauliną w maku , skate parku a potem poszłyśmy do mnie po aparat i poszłyśmy na sesje . Przed sesją dziewczyny powiedziały Magdzie żeby wyszła przed klatkę , bo chciały z nią poważnie porozmawiać na temat kłótni.Pogadały i poszłyśmy.Zrobiłam dziewczynom cudowne zdjęcia! Jestem z siebie dumna :D

Ok , no więc to wszystko.
Macie piosenkę i lecę . :*


Papatky :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3