wtorek, 23 lipca 2013

jdnvidlwpwodiwndsognsf ♥

Hejaa !! C:

Hahaha wiem , wspaniały tytuł , ale nie umiałam nic innego wymyślić :D
Co tam u Was słychać .? U mnie ... OK .
Dzisiaj rano wstałam jakoś po 12:OO , wbiłam na fb , ask'a i tumblra ..Jesu mój tumblr on był taki piękny :c
Musiałam go usunąć , bo mi się szablony pomyliły i miałam wszystko pomieszane .. Zrobię nowy .. ale to jak będzie mi się chciało huehue. Poszłam do babci na obiad , a potem na chwile do cioci. Spotkałam mame po drodze i poszła z moim bratem do domu a ja poszłam na plac Magdy , spotkałam tam Magdę , a potem przyszła Marta i Waceg. Tak sobie łaziliśmy i przyszła Paulina i Julia , potem Kopcio , Gruby , Arek , Oskar i Nati hahahha dużo nas było.Do domu odprowadzili mnie Magda , Julia , Marta, Kopcio i Arek. Marte przy okazji też ,bo mieszka obok mnie. A w dodatku  Marta jak najszybciej biegła do domu , bo o 2O:04 mama do niej dzwoniła 1O razy i kilka razy wysłała sms'y. Odczytała je dopiero o 21:O4 jesu , jak się przestraszyła .. chyba będzie miała kare :C

W sumie nic ciekawego się nie dzieje ..
Siedze na ask'u , fb , czytam różne blogi i ogladam jakiś film z mamą i bratem :o

Macie tutaj taki mój kolaż z Justinem , nudziło mi się wczoraj :)


Łapcie jeszcze moje zdjęcie ^^


A na koniec piosenka.
Jesuu , ogarnijcie 1:OO - 1:O3 ten smajl Jusa fdfvnkkndnfiv ♥.♥

To lecę.
Papatky :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3