poniedziałek, 22 lipca 2013

MEGA ZACIESZ !

siemano :3

Mam mega zaciesz. W końcu mam laptopa :3
Okazało się ,że ładowarka jest zepsuta i dzisiaj mama kupiła nową za 9O zł , opłacało się :D

No więc dzisiaj było spk . Rano wstałam po 11:OO , poszłam do babci i wyszłam na podwórko z Magdą. Potem spotkałyśmy się z Kingą i tak sobie spacerowałyśmy. Byłyśmy pod Żyrafą , na placu 'Nivea' i w sklepie.
_____________________________

Wczoraj były 'Dni Czekolady' pod Żyrafą. Byłam tam z Magdą i Kingą. O godz 16:3O postanowiłyśmy przyjść do mnie na chwile , bo chciałam  przebrać spodenki. Jesu co się potem działo.No więc już miałyśmy wychodzić ,ale nie umiałyśmy otworzyć drzwi i ja taki zawał ,bo coś się stało z drzwiami i czekałyśmy na moją mamę ona przyszła i też nie umiała ich otworzyć ,zadzwoniła po dziadka a dziadek bo jakiś panów z Katowic.Przyjechali i po 5min. otworzyli drzwi. Siedziałyśmy w tym domu z 3 godz. Fajnie spędziłyśmy te Dni Czekolady ;__;
Wieczorem byłam sama z mamą w domu , bo mój brat spał u cioci .. jeny jak bez niego jet fajnie ..
Pisałam z Natalią , a ona nagle napisała że wyprowadzają się z Tychów do Biskupca .. Od razu zaczęłam płakać i płakałam przez całą noc bo nie chciałam żeby wyjeżdżała.Ja ją po prostu kocham i zawsze mogę jej wszystko powiedzieć .. Ale dzisiaj Natalia mi napisała ,że chyba jednak się nie wyprowadzają ! Od razu poprawił mi się humor C:

Hmm no więc teraz nudam :<
Piszę z Kingą , Wacgiem i Jagodą na fb , słucham muzy , siedze na ask'u , tumlrze itd.
Potem obejrzę sobie jakiś film , albo serial.

A teraz lecę , macie pare inspiracji :)
Dawno ich tu nie było.











kolorowych kicie :*
bye :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3