czwartek, 25 lipca 2013

NOWY TUMBLR : 3

Siemsia .

No więc . Założyłam nowego tumblra . Przedwczoraj w nocy hahahaah nudziło mi się to pomyślałam 'a co mi tam założe tego tumblra' i teraz bardzo sie postarałam , robiłam go 3 godz. Jednym słowem ..jestem z siebie dumna ! : 3

macie tu tutaj linka ---- > belieberka12.tumblr.com

Założyłam też tumblra Natalii i Paulinie , bo mnie poprosiły .
Tutaj macie linki .

tumblr Pauliny --- > xlaurax33.tumblr.com
tumblr Natalii --- > natalax6969.tumblr.com

Post chciałam dodać wczoraj , ale kiedy go pisałam nagle wyłączyli mi internet a ja takie 'wtf ? no nie .. ' i taka załamka. Wczoraj byłam na placu u Magdy po Magde i spotkałam Nati , poszłysmy po Pauline , Kopcia i Grubego , a Paulina mi powiedziała że Mgada pojechała z Julią i jej mamą na Paprocany.
Wkurzyłam się ale dobra . Byłam z Pauliną , Adamem , Cezarym , Oskarem , Oliwia i Krzysiem na Kruczku potem Oliwia , Oskar i Krzysiu poszli a my zostaliśmy. Potem też poszliśmy na plac i spotkaliśmy znowu Natalie , poszłyśmy z Cezarym na 'widmo' posiedzieć . Omg jaka tam była beka.Wróciliśmy na plac tam była Magda , Julia i reszta i sobie z nimi siedzieliśmy. Odprowadziliśmy Adama i Natalie , przy okazji Cezarego na ' C ' i Magda z Julią odprowadziły mnie. Wieczorem znowu oglądałam jakiś film , z mamą i bratem. A o OO:OO zadzwonił do mnie Adam , a ja odebrałam i takie 'wtf' i ' halo?' a on sie wyłączył .
Pisze rano do Natalii czemu Adam dzwonił a ona napisała coś , czego Wam nie napiszę hahahaha.

Dzisiaj znowu jestem u babci , jest też moja kuzynka.
Ogólnie nudam :C
Siedzę na tumblrze , ask'u , fb , słucham muzy.
To chyba wszystko .

Łapcie fotki ^^


stare , ale jare : 3 
Dobra to lecę .
Bye :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3