niedziela, 28 lipca 2013

PAPROCANY + MEGA UPAŁ : O

Siemano.

Co tam u Was słychać . ?
U mnie ... no ok.
W nocy oglądałam sobie 'Spirng Breakers' , 'Bejbi Blues' i 'Noc oczyszczenia' :33
Mrr . Noc oczyszczenia najlepsze , chyba dzisiaj znowu to obejrzę *o*
Trzyma w napięciu , na prawdę.
'Bejbi Blues' ? - najgorszy film ever -,-
A ja tak długo czekałam  na ten film w internecie. Nie no , po prostu masakra ..
A 'Spring Breakers' ? no jest fajny , przyznam że o wiele lepszy od 'Bejbi Blues' c:

Dzisiaj wstałam o 12:3O , wbiłam na fb a potem poszłam do babci.
Koło 15:3O przyszłam z bratem po Kubę ( naszego kuzyna ) i poszliśmy na przystanek gdzie była moja mama . Jechaliśmy na Paprocany (jezioro) . Kiedy dojechaliśmy od razu polecieliśmy z kuzynem i bratem do wody hahaha był taki upał że się tego wytrzymać nie dało .. na prawdę : o
Jutro podobno ma być tak samo .. Koło 19:OO poszłam tylko ja na przystanek i pojechałam na plac Magdy , poszłam po Magdę i wyszłyśmy na podwórko. Czekały tam na nas Paulina i Julia z Grubym .
Posiedziałyśmy z nimi chwilę i poszłyśmy do sklepu potem jeszcze na jakieś 3O min. na plac i dziewczyny z Grubym odprowadziły mnie do cioci , bo była tam moja mama.
Wróciłam z bratem i mamą do domu i wbiłam na lapka.

Ogólnie nudzi mi się :c
Normalnie , chyba zaraz pójdę spać ..

Se ja  , na Paprach ^^ 
Macie jeszcze piosenkę i lecę .
Śpiewałam to ostatnio z Paullą . hahahahah : 3 


Papatky ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3