wtorek, 30 lipca 2013

ZMIENNA POGODA ...

Hej ! : 3

Mamy bardzo zmienną pogodę : o
Wczoraj i przedwczoraj upał na maxa , w nocy burza , rano deszcz , po południu pochmurnie pod wieczór upał ..
Hhahahahahah nie ogarniam x33

Jejuu jak ja się nudzę.
Codziennie rano wstaje koło 12:OO , wbijam na fb , ask'a , tumblra , yt itd.
I tak siedzę do 16:OO a potem wychodzę na podwórko , wracam o 21:OO a potem znowu laptop .
To życie jest takie nudne : c

Dzisiaj po 17:OO przyszłam na plac Magdy , wbiłam po Magdę , poszłyśmy na Kruczka porobić zdjęcia  , potem na ławkę posiedzieć a potem wróciłyśmy na plac. Po drodze spotkałyśmy Paulinę , Adama i Natalię szli na boisko . Przywitałyśmy się z nimi i poszłyśmy po Julię . Z Julią byłyśmy na 'widmo' porobić zdjęcia. Posiedziałyśmy z godzinkę i poszłyśmy znowu na plac. Był tam Gruby i Kopcio to se z nimi gadałyśmy i kiedy dziewczyny mnie odprowadzały spotkałyśmy znowu Paulinę , Adama i Natalię , ale był jeszcze z nimi kolega Natalii - Szymon.Chwile z nimi pogadałyśmy i poszłyśmy.Posiedziałyśmy sobie jeszcze na schodach przed gimbazą nr. 11 i poszłam do domu.

Mrrr .
Macie pare zdjęć Dawida Kwiatkowskiego .
http://ask.fm/DawidKwiatkowski667
uwielbiam go *o*






Tutaj macie jeszcze Pazie i Łojko : 3
Pazia - http://ask.fm/m4dziul4
Łojko - http://ask.fm/jadzkaelo


efdsfgdhytgfvcwesdxzfvghyj znam więcej tych fejmów , ale no nie będę  wszystkich wymieniać xd

To wszystko ..
Jutro wpadnę :*
PA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3