środa, 27 lutego 2013

Romantyczny wieczór z matematyką -,-

Heja !

Ja nie mogę ... jakaś masakra może i dzisiaj miałam 3 lekcje ,ale mam jakoś więcej zadania niż kiedy mam 6 lekcji .! Robiłam notatki na jutrzejszą klasówkę z trójkątów itp. i powtarzałam ułamki dziesiętne... robiłam różne zadania z podręcznika , czytałam itd .. itd.. ;d
Muszę się jeszcze nauczyć kilka regułek na tą klasówkę.
Teraz weszłam na laptopa .. a wróciłam do domu jakieś 7 godz. temu .. rozumiecie to ? ja przez tyle godzin się uczyłam :ooo .. kończyłam pracę z plastyki ... pt. "DRZEWO" pam pam pam pam... rysowałam jeszcze taką ozdobną literę "P" na historie .. XD i uczyłam się tej matmy. Zrobiłam raz przerwę na hamburgera. XD Jeśli ja z tej klasówki dostane 1 to się zabije , 2  ? też .. no może 3 to ujdzie ale wolę dostać  4 , lub 5 .. muszę się postarać !! ^^

Tu macie zdjęcie mojego romantycznego wieczoru.

-,-

Podczas uczenia się  nie zabrakło też smakołyków *.*


omnomnomnom *.* pychaa :D



W szkole dzisiaj ogólnie spoko .. najlepiej na angolu .. z Julią zrobiłyśmy taki opis dnia dziewczyny ,którą nazywałyśmy "Pundżunda" :DD hahaha WTF? Pani zbierała zeszyty , bo to na ocenę .

JUTRO 7 LEKCJI ... WHY ? :C I w dodatku dwa w-fy zarąbiście ; d
Muszę dać radę .. jest moc ;D

Aaaa i jak widzicie zmieniłam nagłówek , podoba się Wam ? ogólnie tło bloga też zmieniłam :3 

Ok lecę .
Dobranoc :*
Byee :) 

10 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog i te ciacha ^^

    wpadnij do mnie http://wlasnietutaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dziękuję :3
      Wiem .. pychaa . ^^

      na pewno wpadnę :)

      Usuń
  2. ciachaaaaaaaaaaaaa <3 ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. omnomnomnom ♥
      +wpadnę ... komentarz też zostawię ^.^

      Usuń
  3. Fajne smakołyki :D Sama bym takie zjadła :D

    + zapraszam na http://kendi-kendii.blogspot.com mam nadzieję że się odwdzięczysz i też skomentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie słodkości. *.*
    narobiłaś mi smaku. ;)
    ładny wygląd bloga. :)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jakie ciacha <333

    zapraszamy do nas! :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. zjadłabym takie wafle:D

    mam wielką prośbę o kliknięcie w banner Sheinside w moim poście.
    z góry bardzo dziękuje! http://malamidiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :3