poniedziałek, 25 lutego 2013

Post dla Julii ^.^

Siemano ! + dzisiaj post dla Julii xD
Julia też kiedyś zrobiła taki post .. no to czas się odwdzięczyć ;P

Co tam u Was  ? U mnie ujdzie ;d
W szkole  .. normalka , nudy , 6 lekcji. Wyjątkowo tylko zadanie z polaka .. napisać krótki życiorys Henryka Sienkiewicza i nauczyć się regułek z matmy. Mieliśmy zastępstwo na dwóch lekcjach polskiego ,dlatego tak mało na zadanie ;p

Ja się zabiję .. dzisiaj mieliśmy losowanie na wychowawczej kto z kim siedzi przez miesiąc NA WSZYSTKICH PRZEDMIOTACH ... nie zgadniecie z kim ja akurat muszę siedzieć .. Cezarym tym idiotą -,- Ale szczerze mówiąc inne dziewczyny mają jeszcze gorzej ;x No ale jakoś damy radę.


Wczoraj jeszcze byłam w Empiku , kupiłam sobie taki notes.

Kosztował 15.99 zł ,ale była przecena więc 7.99 zł ;)


Teraz jem sobie Smakijee truskawkową i piję Bakusia czekoladowego hah , omnomnomnom *.*


trolololo ^^
Dobra zaraz uczę się tych regułek. oh god why. ? :O
Poczytam sobie jeszcze  dzisiaj bloga Ankyls. ;3 

Aaa i pokaże Wam jeszcze dwa zdjęcia z pobytu u Julii jeszcze przed feriami. :))


Zdjęcia By Julia . :3

BYEE ;*

4 komentarze:

  1. Miło mi Ciebie poznać, będę wpadać tu częściej ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga - nowy wpis - ilonastejbach.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, w mojej szkole na szczęście sami sobie wybieramy kto z kim i dlaczego siedzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my na początku też tak mieliśmy .. ale nauczycielki gadały wychowawczyni że się źle zachowujemy więc tak pani zrobiła -,-

      Usuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :3