sobota, 23 lutego 2013

Basen z Julią ♥

Siema!!

Dzisiaj było zajebiście <3 Byłam na basenie z Julią .. xd
Umówiłyśmy się pod basenem .. no i jak przyszła od razu weszłyśmy do środka.
Miał tam przyjść taki jeden "kolega" Piotrek ze swoim kolegą   :DD i kiedy ich zobaczyłyśmy ... hahah masakra.
Cały czas się na nas gapił ,a my śmiałyśmy się z niego. Na Piotrka mówiłyśmy "Piotruś" a na jego kolegę "Adolf" :D haha Piotruś chciał mnie do basenu .. sportowego wrzucić .. Głupek i tak sama wskoczyłam ,bo już wyszedł z basenu i szedł w moją stronę .. potem kiedy czekałam w tym sportowym basenie na Julię mądry Piotruś i Adolf skoczyli do wody koło mnie i było mi jeszcze bardziej zimno ;d
No i po 2 godz. wyszłyśmy z wody  haha przebierałyśmy się jakieś 20 min xd potem zapłaciłyśmy i wyszłyśmy.Jadłyśmy jeszcze loda "kwaśniaka" ale dzisiaj była taka głupawka :D ...
Odprowadziłam Julię pod jej blok i jeszcze gadałyśmy ... no i poszłam jeszcze do sklepu , kupiłam sok i chipsy ^.^ Kiedy przyszłam do domu okazało się ,że  cały sok mi się w torbie wylał. : o
Zdenerwowałam się ,ale trudno.

YES. ;D
Ok , na dzisiaj to tyle.
Zaraz tak jak mówiłam idę się uczyć -,-
Byee ;*

2 komentarze:

  1. Zwariowałabym jakbym w zimie loda zjadła ;o :C

    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :3