sobota, 16 lutego 2013

Plany na dziś ?

No więc  teraz powiem Wam jak będzie wyglądał mój dzisiejszy dzień...
Wstałam o 13: OO haha .. trochę późno.

Ale się zdenerwowałam ,bo idziemy na urodziny do wujka ... ja tam nikogo nie będę znała , no oprócz mojego wujka ;x Mój wujek ma dziewczynę , która ma dwójkę dzieci ... oh god why ?
Całe szczęście idzie tam mój kuzyn .. z czego się bardzo cieszę.!!!!
Mam nadzieję ,że jakoś to przeżyję ...

Wczoraj byłam u babci , mama kupiła ciasto i lody omnomnomnom *.*
Nawet było fajnie.  A jak tam Dzień Singla ? :D
Jakieś nastolatki koło mojego bloku zrobiły sobie imprezę .. było tak głośno że ja nie mogę.
Kiedy wracałam od babci z mamą i bratem jeden z balkonów był otwarty .. muzyka na całe osiedle .
Nie dało się tego wytrzymać -,- No i tak idziemy pacze policja. Hahah moja reakcja "to na pewno po te nastolatki , świętują Dzień Singla" ...

Ok , mam dla Was kilka zdjęć.











To jest słodkie *_*
Byebye ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3