poniedziałek, 18 lutego 2013

NUDY -,-

No hej !
Dzisiaj jest jakoś dziwnie ...
Nie umiałam spać całą noc ! Zasnęłam dopiero po 4 : 00 rano .A w dodatku domofon zadzwonił po 9 : 20 i już nie umiałam zasnąć . Wyspałam się jak nigdy -,-  
A jak okaże się ,że dzisiaj nie idziemy spać do kuzyna . .to ja się zabije !
Ja już nie mam co robić  te ferie... wczoraj oglądałam tylko seriale na Ipli.
wczoraj wieczorem oglądałam :
- trzy  odcinki "Nieprawdopodobne a Jednak"
-jeden odcinek   "Pierwszej Miłości'
-jeden odcinek "Dlaczego ja?"
dzisiaj już  oglądałam  :
-dwa odcinki "Nieprawdopodobne a Jednak"
-dwa odcinki "Trudnych Spraw"

Pisałam wieczorem  z Alą na fb wczoraj , bo jedynie ona była dostępna..
Teraz piszę z Julią na fb no i  oglądam dalej.
Czekam aż mój kuzyn odpisze na skajpaju ... ;d 

Dzisiaj mam dla Was kilka zarąbistych zestawów ubrań ♥





No więc czas dokończyć oglądanie. ;d
Potem wpadnę .^^
Papa ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3