niedziela, 24 lutego 2013

Koniec ferii. :(

Czołem !

Jest mi smutno .. bo koniec ferii . Jutro do szkoły ;c Znowu wstawanie o 6:20 ..  odrabianie lekcji do wieczora. No super po prostu -,- Wczoraj pod wieczór się uczyłam i dzisiaj jak wstałam też .. no mam nadzieję ,że tyle nauki  wystarczy ..;d Teraz spędzam ostatnie chwile ferii , siedzę w piżamie w łóżku .. piszę na fb , dodaję na tumblra i oglądam na TVN "Lekarze". Do szkoły już jestem spakowana  więc good xd



Opowiem jeszcze trochę o koncercie Kamila Bednarka *.*
koncert odbędzie się 12 kwietnia (piątek) , Pub Underground w Tychach .
I PRAWDOPODOBNIE BĘDĘ NA KONCERCIE  !!!
bardzo się cieszę ^^
Powiem Wam jeszcze ,że moja mama w pracy ma koleżanką , która zna Kamila Bednarka !! Chodzi na wszystkie koncerty za darmo , bo załatwiają jej wejściówki  aa i jeszcze jak nie będę na koncercie ,bo po prostu okaże się ,że nie jadę  ... to już mam załatwiony autograf <333


 LOVELOVELOVELOELOVELOVELOVE ♥ ♥ ♥ ♥

Byee ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3