wtorek, 26 lutego 2013

Fajny dzień ^^

Czołem :)

Dzisiaj było fajnie .. nie wiem czemu ,ale mi najbardziej podobała się matma dzisiaj :o
Rysowaliśmy wysokości trójkątów .. pani będzie to chyba sprawdzać .. ogólnie to rysowanie zajęło nam jakieś 2O min . pani jeszcze dyktowała regułki , potem poszła do innej klasy coś załatwić ,a my zaczęliśmy robić ułamki dziesiętne w ćwiczeniach. No więc git. ^^
Na polaku znowu zastępstwo. Pani chyba nie będzie do końca tygodnia .. ale dzieci z klasy się cieszą ,bo nikt nie lubi pani z polaka. :D No beka z Natalią i Karoliną na przerwie. Hahahaa :D jak zwykle ..


O MAMO ! Jutro mamy 3 lekcje *.* Mieliśmy mieć 4 lekcje od 8:00 do 11:35 ,ale tak jak mówiłam odwołali nam polaka i mamy na 8:45  do 11:35 .. mamy tylko angola , historię i przyrodę xD Fuck Yeah !

Wróciłam do domu  po 14:00 odrobiłam lekcje , muszę tylko poczytać na czw. na matme o ułamkach dziesiętnych...
o nie ! w czw. mamy prawdopodobnie klasówkę z matmy...z figur i trójkątów . -,-


No teraz oglądam sobie "Pierwszą Miłość" na prawdę baaaardzooo ciekawy odc. !!! :D
Dobranoc. ;D

Papatki :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3