poniedziałek, 18 lutego 2013

YEAH ! :D

YOŁ .! C:

No więc jestem już u kuzyna , zapowiada się niezła zabawa xD
Teraz mój kuzyn  gra na laptopie z moim bratem a ja oglądam "Rodzinkę pl." na Ipli ^^
Muszę nadrobić oglądanie mojego ulubionego serialu *.*
AWWWW *.* Mój kuzyn kupił sobie chomika , słodki.
Moja mama powiedziała ,że też mi może kupi.. . Nazywa się Figo ;3

No to mamy tylko tydzień ferii .. damy radę !! dobrze ,że nie 2 dni :D
Będzie trzeba się przestawić .. chodzę teraz spać o 2 : 00  w nocy a jak szkoła to o 22 : 30 jakoś tak :P
Noo .. zobaczy się. hehe ^^

Pobierałam dzisiaj Bejbi Blues ... kurde ja to muszę oglądnąć <3
Ale .. się nie udało . Już był koniec gdy nagle..  : o PLIKU NIE MOŻNA ZAPISAĆ.
Nerwy mi puściły .. to ja czekam 1 godz. 30 min.  na nic ?!

Awwwww *__*
Lecę oglądać ; )
Byebye ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3