niedziela, 17 lutego 2013

Po urodzinach ...

Heja ^^
No to opowiem Wam lepiej jak było na urodzinach..
Kiedy doszliśmy na miejsce wszyscy cisza i każdy się wstydził..
Aż przyszła Pani Justyna powiedziała żebyśmy się poznali  z Klaudią (13 lat) i Dawidem (11 lat) no więc musieliśmy się przedstawić .. hahahahahhah mój kuzyn przedstawił się jako Andrzej (a ma na imię Kuba)
na początku mu w to uwierzyli ale potem już raczej nie ... ;d No i oczywiście nuda  , siedzieliśmy w pokoju Klaudii i Dawida  .. ale potem oglądaliśmy sobie Rec ; o  nie oglądaliśmy całego ,tylko najstraszniejsze momenty.. Potem zakolegowaliśmy się z Klaudią i Dawidem .. oglądaliśmy Street Dance *.*
Jedliśmy frytki ,lody ,popcorn więc spoko ^^ wyszliśmy na dwór z Klaudią oglądać jak Kuba i Dawid puszczają petardy ... byłyśmy dalekoo.. od nich  :D  . I nagle idą se jakieś dwa żule i do nas "Ej co to ma być?! " a my uciekliśmy do klatki i wyszliśmy drugimi drzwiami. Wróciliśmy do domu i bawiliśmy się z chomikiem Klaudii .. awww jaki on był słodki *.* No i kiedy musieliśmy iść nikt nie chciał wyjść :D zawsze tak jest hehe. Ogółem wczoraj było nawet fajnie , myślałam ,że będzie gorzej ;x

Jej !! Jutro idziemy spać do mojego kuzyna . W czw. chyba idziemy na basen ;)
Będzie super ! Mam taką nadzieję...



Sweet ^^
Papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3