niedziela, 4 sierpnia 2013

'OSZUKAĆ PRZEZNACZENIE'

JOŁ :*



Wczoraj byłam z Pauliną i Natalią na Paprach. Oczywiście pełno kolesi się na nas gapiło , bo była z nami Natalia.A Natalia jest mega ładna , z resztą Paulina też C:
Wracałyśmy przez jakiś las : oo Ale wydawało nam się że coś za nami idzie i poszłyśmy szybko na skróty.Tam nagrywałyśmy różne filmiki itd. I poszłyśmy do Reala po rzodkiewki . Dziewczyny kawałek mnie odprowadziły i poszłam do domu.Okazało się ,że mam iść do cioci bo mama tam była.Więc szybko poszłam do  domu zanieść rzeczy i wziąć laptopa.Przyszłam do cioci obejrzałam sobie 'Laleczke Chucky' , potem znowu 'Never Say Never' i o 01:00 w nocy oglądałam z kuzynem i bratem 'Oszukać Przeznaczenie 3'.. Na prawdę fajny film. ! Poszliśmy spać koło 04:00 . Wstałam koło 12:00 i poszłam do domu po rzeczy bo jechaliśmy z moją mamą , ciocią , kuzynem i bratem na Papry. Oczywiście na Paprach nam odwalało i wróciliśmy do domu po 19:00.A teraz skończyłam oglądać z bratem 'Oszukać Przeznaczenie 5' Jeju , na prawdę bardzo spodobał mi się ten film.
Zaraz obejrzę sobie znowu jakiś horror.
______________________________________________________
wczoraj jeszcze założyłam sobie photobloga wbijać : 3

Ogólnie nudy : c
Z Magdą dalej nie gadam.
Ja już po prostu nie daję rady ...
Paulla w śr. wyjeżdża :c

Dobra , łapcie piosenkę i lecę bo nie mam humoru : c


Kolorwych .
BYE : 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3