poniedziałek, 5 sierpnia 2013

OGÓLNIE JEST OK .

CZEJŚĆ ! : 3

Dzisiaaaj caaały dzieńz Paullą .
KC PAULLA FOREVA :*
my dwa dałny <3
Więc koło 14:00 poszłam do Pauliny , była tam Kamila.Posiedziałyśmy i dziewczyny ze mną poszły do City Pointu po bluzki.I kupiłam sobie takie :

obie były kupione w Butiku za 19.90 zł.




A taką bluzkę dała mi Paulina , bo była na nią za mała . *O*
Ma pod pachami dwa ucięcia .
Śliczna jest *O*


a tak wygląda na mnie ^^ 


No więc potem wróciłyśmy na plac , potem poszłyśmy do sklepu i znowu na plac.
Poszłam na obiad i przyszłam po Paulinę.Z Pauliną przyszłyśmy do mnie i oglądałyśmy 'Teksańską Masakrę Piłą Mechaniczną 2' Hahahhaah zamiast się bać my tam lałyśmy ze śmiechu.Nigdy już tego nie obejrzymy .. totalna porażka . Wróciłyśmy na plac i poszłyśmy po Nati . 
Więc dzień był udany : *
_____________________________________________________________________________
Ogólnie pogodziłam się z Magdą , ale jeszcze z nią nie gadałam dzisiaj . Nie zdążyłam bo się śpieszyłam do domu .. 
Ale jest ok :)

A Paulla w śr. wyjeżdża w góry : ccccccccccccccccccccccccccc
Mega załamka .. 
Będę za nią max tęsknić..

Hmm no więc to chyba wszystko.
Macie piosenkę i lecę : 


KOLOROWYCH .
BYE :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3