czwartek, 8 sierpnia 2013

PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ .

SIEMA.

Dzisiaj jakoś .. myślałam nad planami na przyszłość. Poukładałam sobie w głowie parę rzeczy.
Przemyślałam m.in to że w 6 kl. będę robiła wszystko żeby skończyć 6 kl i dostać się do gimbazy.
Ale jednak będzie czas na spotykanie się z przyjaciółmi , i robienie przypału .. Nie tylko po szkole, ale też z klasą.Nasza klasa jest czasami na prawdę fajna , ale nieraz denerwuje mnie parę osób..
Miejmy nadzieję , że będzie dobrze :)

No więc dzisiaj rano przyszła po mnie Magda z Oliwią i razem ze mną zaprowadziły Maksa do taty.
I poszłyśmy na plac.I cały dzień znowu spędziłyśmy razem <3
Było na prawdę fajnie C:

W nocy oglądałam 'Piłe 3D' i powiem Wam ..
Że to najlepszy horror EVER !
Można powiedzieć że aż takie bardzo straszne to , to nie jest.
Ale w niektórych momentach na prawdę się bałam a w dodatku chciało mi się rzygać , bo to było obrzydliwe :o
Ale na prawdę polecam : 3

Macie dwa zdjęcia z Oliwią z dzisiaj :*

moja piękna <3  

łapcie jeszcze moje zdjęcie :)

A teraz lecę oglądać horror 'Smakosz' bo jakoś nie chcę mi się szukać innych horrorów xd
Dobranoc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3