wtorek, 6 sierpnia 2013

NO .

WITAM : 3

Co tam u Was słychać  ? U mnie .. good !!
Dzisiaj rano wstałam , poszłam do Pauliny , potem z Paulina i Kamilą do Reala a potem poszłam do taty po brata.Potem z bratem do kuzyna .Robiliśmy ciasto omnomnomnom.I byłam umówiona z Pauliną , przyszłam po nią i jej nie było .. To poszłam do Magdy , Wacusia ( nie lubi jak tak na niego mówię :D ) Adama i Oskara , a potem przyszła Oliwia . Ogólnie mega pompa z tymi dałnami ... to bo jak nie inaczej xd

Jutro chyba jadę na Papry z Magdą : 3

Notka jest krótka , bo jakoś nic się nie dzieje xd
Zaraz obejrzę sobie jakiś horror .
Kocham horrory *O*

Aktualnie : fb , muza , photoblog , tumblr , ask ..
Jak zwykle ^^

jesuuu , kocham to zdj < 33333

hahahahah słit focia , z głupim bratem ;-;

Dobra , lecę .
Dobranoc :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3