wtorek, 27 sierpnia 2013

POWRÓT !

Heej !

No więc koniec przerwy w blogowaniu :)
Opowiem co ogólnie się teraz dzieje .
Wakacje spędzone z Magdą ,Cezarym , Oskarem , Oliwia i resztą ekipy.
Dziękuję za te wakacje kochani :*

Wakacje się kończą , nowy rok szkolny się rozpoczyna.
6 kl. , egzaminy , nauka , wybór gimnazjum  itd. itd. jezu tylko nie to : c

Jutro prawdopodobnie jadę z Magdą i być może z Oliwią i Jasiem do Katowic do Silesii.
Muszę ogarnąć Air Maxy i bluzę z napisem 'All you gotta do is swag' boże muszę ją mieć <3

Dziewczyny ( Magda i Oliwia ) namówiły mnie dzisiaj żebym poszła do fryzjera zrobić grzywkę.
No i fryzjerka zrobiła mi grzywkę tak na bok ale nie podoba mi się za bardzo bo za krótka  , czekam aż włosy trochę urosną , będzie lepiej wyglądać i na razie mam włosy tak jak zawsze :)
Potem byłyśmy na zakupach , u Oliwii , na Kruczku i na placu. Przyszłam do domu o 20:00 i był u mnie kuzyn. Ciocia postanowiła nas odwiedzić , ponieważ mój brat Maks ma urodziny. Ogólnie beka milion. Tak nam odwalało że masakra ale jakąś godzinę temu mój kuzyn poszedł bo moja mama jutro idzie do pracy no i wiadomo , hihihi .

To wszystko.
Wpadnę jutro.
Kolorowych :*

1 komentarz:

Dziękuję za każdy miły komentarz :3