piątek, 9 sierpnia 2013

PLANOWANA SESJA *o*

CZEJŚĆ !

Dzisiaj byłam rano zaprowadzić brata do taty i poszłam po Magdę i Oliwię.
Siedziałyśmy do jakiejś 15:00 na placu , a potem pojechałam z Magdą na boisko.Chłopaki (Oskar i Cezary) mieli trening.Nudziło nam się , a Oliwia musiała na godzinę iść do domu to pojechałyśmy.
Było tam pełno chłopaków którzy nas znali.Spotkałyśmy nawet przed wejściem Mateusza , Marcina i ich koleżankę hahahah.Na treningu tak zaczęło lać , że myślałyśmy że zacznie padać grad , ale na szczęście nie padał .Była za to burza ... Akurat kiedy przestało padać chłopaki skończyli trening.Cezary i Oskar oblali mnie całą wodą .. Byłam cała mokra -,- I myślałam że ich zabiję.Kiedy czekałyśmy na chłopaków gadałyśmy z kolegami z ich treningów .Wszyscy do nas zagadywali a my taka pompa.
Poszłyśmy na autobus i wróciłyśmy na plac.Siedziałyśmy sobie na schodach z Oliwią , Magdą , Wiktorią , Sylwią , Krzysiem , Arturem i Lelem.Była mega beka.Poszłyśmy do Oliwii. U Oliwii robiłyśmy ciasto i przyszli Cezary z Przemkiem.Chwilę byliśmy jeszcze na placu i poszłam do domu.

A no i główna część postu.
Planowana sesja : 3
Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę. Dwie dziewczyny - Sonia i Dominika , które są tak piękne , że jak je widzę to płaczę .. ( na prawdę ) zaproponowały mi sesję .. Nie mogłam uwierzyć w to że napisały.Powiedziałam że jeszcze się zastanowię.Powiedziały że mogę wziąć jakąś koleżankę.Więc biorę Magdę.Sesja będzie prawdopodobnie w niedzielę :)

Wczoraj znowu oglądałam horror.Pisałam Wam , że będzie to 'Smakosz' no więc hahahahahahha.
Co to miało być ? To wgl straszne nie było , wkurzyłam się bo nie potrzebnie marnowałam czas -,-

Dzisiaj macie parę inspiracji :*








nie wiem  czemu , ale kocham to zdj *_*
Macie dwie piosenki.
Dodaję dwie , ponieważ nie wiedziałam którą wybrać .
Kocham obie : 3

- 'Ruch Planet'

-'Spadam'


To wszystko.
Mykam :*
BYE .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3