środa, 7 sierpnia 2013

CAŁY DZIEŃ Z NIMI : 3

hej ! 

Dzisiaj cały dzień spędziłam z Oliwią i Magdą :*
Dziękuję za dziś :)

Rano wstałam , poszłam szybko do babci i na plac.Spotkałam Magdę i Oliwię to sobie siedziałyśmy.
Byłyśmy w sklepie , potem przyjechał Przemek i Waceg i poszli z nami grać w butelkę na widmo ..
Jesuu jakie oni pytania i wyzwania zadawali . Hahahahaha . 
Potem jechały na desce dwa skejciki to ja i Magda podjarane , a Przemek i Waceg podjechali na rowerach do nich i powiedzieli że my mówimy że oni są ładni . Myślałyśmy że się spalimy ze wstydu.
Wróciłyśmy wkurzone na plac , poszłyśmy po picie i do Oliwi po zupki chińskie.
Potem przyjechał Przemek i Waceg i poszli z nami kawałek bo szłyśmy z dziewczynami do City Pointu.I przed 21:00 wróciłam do domu.Zjadłam kolację i zaraz będę oglądać jakiś horror ^^

W nocy oglądałam 'Koszmar z ulicy Wiązów' (2010 r.) i myślałam że się posram ze strachu.
Kiedy oglądałam pierwszą część lałam ze śmiechu , a jak oglądałam tą najnowszą leżałam przykryta kocem i ciągle zakrywałam oczy bo się bałam xd
Jak wstałam oglądałam z bratem 'Egzorcyzmy Emily Rose' , a potem 'Halloween 6' ogólnie egzorcyzmy nudne , ciągle jakaś sprawa w sądzie się toczyła a Halloween to już ryję psyche :O 

Macie zdjęcia z dzisiaj : 3 

ja z Madzikiem :*
Oliwia hahaha <3 

HAHAHAAHHAHAHHA , MAGDA LUBI ROBIĆ ZDJĘCIA Z ZASKOCZENIA .
WYGLĄDAM TU JAK MAMA Z HORRORU XD 
TYMBARK MA ZAWSZE RACJĘ :*
z serii 'WTF' ? xd 
________________________________________________________________________________

łapcie piosenkę i lecę :)
hahahhaha nie uważam się za wielką directioner (czy jak to się tam piszę) , ale ta piosenka mi się na prawdę podoba : 3 


KOLOROWYCH KOCHANI :*
BYE. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy miły komentarz :3