sobota, 6 kwietnia 2013

Spring Breakers. *o*

Hejaa !!

Jak Wam mija sobota ? U mnie nawet dobrze. Zaraz przychodzi kuzyn. No ja się z tego tak nie cieszę , bo on zawsze z moim bratem grają na laptopie i kompie -,- a ja muszę siedzieć w drugim pokoju i się nudzić .. no me gusta ! Może obejrzę sobie "Straszny Film" ahaha będzie rycie.
Dzisiaj sprzątałam : o ale kiedy to wszystko ogarnęłam to sobie pomyślałam "Jezu mój pokój nigdy nie był taki czysty" No nagroda mi się ludzie należy.! Znalazłam kilka obrazków ,które dostałam od Julii i powiesiłam je na tablicy ^^ Moja tablica od razu nabrała kolorów reggae ;D *o*
A dzisiaj lecą "Potwory i spółka" moja ulubiona bajka z dzieciństwa ^^ Mogę ją oglądać w kółko i w kółko. xdd A jutro przygotuje coś jeszcze na gazetkę szkolną .. boże wszyscy się tymi gazetkami tak jarali a teraz nikt się nie chcę ruszyć i zrobić gazetkę -,-I w dodatku zgubił mi się kabel do aparatu , no genialnie.

Hmm no to może jeszcze opowiem o filmie "Spring Breakers".
Jaram się tym filmem !! *__* Chciałabym na niego iść :cc ale to chyba tylko marzenia ! 
Jeśli nie pójdę , poczekam .. miesiąc .. dwa .. trzy .. może cztery i obejrzę to na internecie -,-
Widziałam go już w internecie .. tylko ,że po angielsku.. na pewno uda mi się wszystko zrozumieć..


od lewej : Ashley Benson , Vanessa Hudgens , Selena Gomez ,Rachel Kornie.
!!!

Dobra to ja lecę .Miłego wieczoru. !!
Beybye ;*

6 komentarzy:

  1. Ja też <3 Słyszałam o nim tak z 2 miesiące temu ale go jeszcze nie było... Ale nie sądzę żeby trzeba było długo czekać żeby pojawił się na necie

    OdpowiedzUsuń
  2. też chce na niego iść tylko szkoda że jest od 18 lat!!!! :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem ,trzeba najwyżej z dorosłym. Ale nie ogarniam .. dlaczego ? :((

      Usuń
    2. No właśnie ale jakby wsiąść przyjaciółkę która też ma 12 lat to ma się 24 lata w sumie

      Usuń
    3. AHAHHHAHAHAHHAHA :D DOBRY POMYSŁ ^^

      Usuń

Dziękuję za każdy miły komentarz :3