niedziela, 14 kwietnia 2013

WIOSNA !!!!

Siemaelojoł. ;*

Może zacznę od tego ,dlaczego mnie tyle czasu nie było ....
No więc : mam teraz bardzo mało czasu , już po prostu nie nadążam nad tym wszystkim !!!
Miałam dla Was tyle zdjęć , no i zapodziałam gdzieś kabel USB do aparatu. -,- WSPANIALE.
Spróbuję to nadrobić ,obiecuję :)

Ogólnie to jest ... good ! Z Adamem ok ,szkoła no ujdzie .. Ostatnio znowu są jakieś afery w klasie o byle co -,- No ja już na prawdę tego nie rozumiem ..

z pobytu u Roksany :)
i drugie .. z Roksaną ^^
Dzisiaj było super !!! Na prawdę ^^ O 12:OO spotkałam się z Magdą , połaziłyśmy sobie , gadałyśmy i poszłyśmy na boisko gdzie spotkałyśmy Piotrusia ;3 tak tego Piotrusia ,który był ze mną , Julią i Adolfem na basenie xd I tak oglądałyśmy jak grał w piłkę z kolegami a potem zapytał się nas czy idziemy z nim na drugie boisko "Benka" i poszłyśmy. Potem przyszedł do mnie kuzyn , było tak ciepło z czego mam na prawdę wielki zaciesz ,bo w końcu widać ,że jest wiosna *__* i poszliśmy na podwórko z moim bratem. Hahaha było spk. ;D

Ogólnie to w pt. był koncert Kamila Bednarka ..
Na którym mnie nie było :(( tak niestety nie udało się załatwić biletów .. płakałam przez dwa dni.
Miałam wielkiego doła ,ale znajomi mnie pocieszali .. :)
Mama powiedziała ,że na następny raz na pewno pójdziemy !! ^^

<33333333333333

Hmmm chyba wszystko Wam opowiedziałam ! Postaram się jutro wpaść ^^
Papa ;* 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy miły komentarz :3